Ogłaszamy rozpoczęcie konkursu dla klas I naszej szkoły na najlepszą stronę internetową, prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu.
Uczniowie pierwszych klas zgłaszają swoje strony do konkursu od 13 do 18 czerwca do godz. 15.00.
Zgłoszenie strony do konkursu odbywa się po przez wysłanie (z konta szkolnego) maila na adres: konkurs@staszic.waw.pl Mail powinien zawierać: imię, nazwisko oraz klasę uczestnika konkursu, informację o czym jest strona. Zgłoszenie strony jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Od 18 czerwca od godz. 15.00 do 19 czerwca do 20.00 uczniowie całej szkoły będą mogli oddawać głosy na stronę, która im się najlepiej podoba.
Komisja w składzie: nauczyciele informatyki, administrator sieci szkolnej oraz webmasterzy, wybiorą najlepsze strony 19 czerwca po godz. 15.00, biorąc pod uwagę głosowanie uczniów.

20 czerwca (w środę) nastąpi ogłoszenie wyników konkursu i rozdanie nagród (w czwartek) zwycięzcom.