Trwa konkurs na nowy Zespół webmasterów strony Liceum Staszica. Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych z klas pierwszych w drużynach kilkuosobowych. Zgłoszenia przyjmujemy do 17 kwietnia 2016, a konkurs zostanie rozstrzygnięty do 25 kwietnia 2016. Konkurs będzie rozstrzygany przez Komisję Konkursową złożoną z Dyrekcji Szkoły, Nauczycieli informatyki oraz obecnego przewodniczącego Zespołu.
Wymagania:
- dyspozycyjność
- znajomość HTML, CSS i PHP
- umiejętność redagowania tekstów
- podstawowa znajomość systemu Linux
Mile widziana znajomość Pythona oraz frameworku Django:
- tworzenie modeli i aplikacji
- język template'ów Django
- obsługa systemu kontroli wersji (git)
Zgłoszenia swoich kandydatur prosimy przesyłać na adres: webmaster@staszic.waw.pl wpisując w temacie "Konkurs - WEB".
Zakres uprawnień i obowiązków Zespołu webmasterów
- Kadencja szkolnej ekipy webmasterów trwa jeden rok
- Zespół uczniów opiekujących się szkolną stroną internetową wyłaniany jest w drodze konkursu, przebiegającego zgodnie z następującymi zasadami:
- konkurs na stanowisko webmastera ogłasza przewodniczący Zespołu webmasterów;
- po ogłoszeniu konkursu zainteresowani uczniowie klas pierwszych lub drugich zgłaszają swój zespół złożony z przewodniczącego Zespołu i co najmniej dwóch członków poprzez wysłanie zgłoszenia w formacie pdf na adres poczty elektronicznej webmaster@staszic.waw.pl i złożenie oryginału w sekretariacie;
- kandydat na stanowisko przewodniczącego Zespołu webmasterów przesyła list motywacyjny, rekomendację wychowawcy klasy; w zgłoszeniu przedstawia swoje umiejętności i osiągnięcia, a także pomysły dotyczące zmian szkolnej strony internetowej oraz dokonuje prezentacji swojego zespołu;
- warunkiem koniecznym udziału w konkursie jest osiąganie przez wszystkich członków Zespołu z przedmiotów szkolnych ocen, co najmniej dostatecznych i wzorowej lub bardzo dobrej oceny zachowania w ostatnim semestrze nauki (lub obecnym, jeżeli wystawiono już oceny końcowe);
- konkurs rozstrzyga Komisja Konkursu, w skład której wchodzi Dyrektor Szkoły, przewodniczący Zespołu webmasterów i nauczyciele informatyki. Komisja może zasięgąć opinii wychowawców na temat kandydujących uczniów.
- Komisja Konkursowa przed podjęciem decyzji rozstrzygającej konkurs może zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną przewodniczącego i członków kandydującego Zespołu webmasterów.
- Nowy zespół przejmuje obowiązki od poprzedniego Zespołu na spotkaniu w obecności Dyrektora Szkoły oraz nauczycieli informatyki.