Trwa konkurs na nowy Zespół webmasterów strony Liceum Staszica. Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych z klas pierwszych w drużynach kilkuosobowych. Zgłoszenia przyjmujemy do 12 czerwca 2013, a konkurs zostanie rozstrzygnięty do 19 czerwca 2013. Konkurs będzie rozstrzygany przez Komisję Konkursową złożoną z Dyrekcji Szkoły, Nauczycieli informatyki oraz obecnego przewodniczącego Zespołu.
Wymagania:
- dyspozycyjność
- znajomość HTML i CSS
- umiejętność redagowania tekstów
- znajomość PHP i PSQL
- podstawowa znajomość systemu Linux
Zgłoszenia swoich kandydatur prosimy przesyłać na adres: webmaster@staszic.waw.pl wpisując w temacie "Konkurs - WEB".
Skrót z Zakres uprawnień i obowiązków Zespołu webmasterów:- Kadencja szkolnej ekipy webmasterów trwa jeden rok - liczony od połowy czerwca roku rozpoczęcia kadencji do połowy czerwca roku zakończenia kadencji.
- Zespół uczniów opiekujących się szkolną stroną internetową wyłaniany jest w drodze konkursu, przebiegającego zgodnie z następującymi zasadami:
- konkurs na stanowisko webmastera ogłasza przewodniczący Zespołu webmasterów w ostatnim tygodniu maja lub pierwszym tygodniu czerwca roku zakończenia kadencji;
- po ogłoszeniu konkursu zainteresowani uczniowie klas pierwszych zgłaszają swój zespół złożony z przewodniczącego Zespołu i co najmniej trzech członków poprzez wysłanie zgłoszenia w formacie pdf na adres poczty elektronicznej webmaster@staszic.waw.pl i złożenie oryginału w sekretariacie;
- kandydat na stanowisko przewodniczącego Zespołu webmasterów przesyła list motywacyjny, rekomendację wychowawcy klasy; w zgłoszeniu przedstawia swoje umiejętności i osiągnięcia, a także pomysły dotyczące zmian szkolnej strony internetowej oraz dokonuje prezentacji swojego zespołu;
- warunkiem koniecznym udziału w konkursie jest osiąganie przez wszystkich członków Zespołu z przedmiotów szkolnych ocen, co najmniej dostatecznych i wzorowej lub bardzo dobrej oceny zachowania w ostatnim semestrze nauki (lub obecnym jeżeli wystawiono już oceny końcowe);
- konkurs rozstrzyga Komisja Konkursu, w skład której wchodzi Dyrektor Szkoły, przewodniczący Zespołu webmasterów i nauczyciele informatyki. Komisja może zasięgąć opinii wychowawców na temat kandydujących uczniów.
- Komisja Konkursowa przed podjęciem decyzji rozstrzygającej konkurs może zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną przewodniczącego i członków kandydującego Zespołu webmasterów.
- Nowy zespół przejmuje obowiązki od poprzedniego Zespołu na spotkaniu w obecności Dyrektora Szkoły oraz nauczycieli informatyki.